"Ви ж моліться отак: Отче наш, що єси на небесах! Нехай святиться Ім'я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Хліба нашого насущного дай нам сьогодні. І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим. І не введи нас у випробовування, але визволи нас від лукавого. Бо Твоє є царство, і сила, і слава навіки. Амінь. Бо як людям ви простите прогріхи їхні, то простить і вам ваш Небесний Отець." Вiд Матвiя 6:9-14
Христос вчить учнів звертатися до свого Бога. І Він вжив усі слова у цій молитві не випадково. Якщо ми хочемо отримувати відповіді, нам потрібно звертатися до Бога, який є Богом для нас.
У євреїв була заповідь не називай Ім’я Бога задарма. Ізраїльтяни так боялися порушити цю заповідь, що взагалі не вимовляли Його ім’я.
Христос ламає усі парадигми. Ми не є самі по собі на планеті, і ми не ті, хто намагається якось вижити.
Він - не суворий тренер, і не стоїть із батогом. Він - Батько. Це інші стосунки. Батько у спектрі відчуттів має набагато більше любові, прощення і довготерпіння до своєї дитини.
Христос навчає: «кажіть так: "Отче наш," тобто "Батько, Тату".
Коли ти визнав Його своїм Батьком, Він назавжди став рідним для тебе і ніколи не буде відстороненим від твого життя.
Я можу втратити все, можу бути у важких обставинах, але ніколи не врачу єдиного - у мене є Тато. Це Його рішення. Ніхто не відврве нас від нього.
«Бо я пересвідчився, що ні смерть, ні життя, ні Анголи, ні влади, ні теперішнє, ні майбутнє, ні сили, ні вишина, ні глибина, ані інше яке створіння не зможе відлучити нас від любови Божої, яка в Христі Ісусі, Господі нашім!» До Римлян 8:38-39
"що єси на небесах!"
Тобто, Той, Хто існує завжди. Сущий на небесах. Поза простором, поза часом, поза обставин. Він існує незалежно від цього світу.
"Нехай святиться Ім'я Твоє". Кореневе слово "святиться" - святість. Початкове значення цього слова - окремий від, спеціально призначений, ізольований, відокремлений від іншого
Поглиблений переклад цих слів: «Поводьтеся з Ім'ям Бога інакше ніж з усіма іншими іменами.» Нехай святиться Ім'я Твоє у моєму житті. Це не зовсім про Його власне Ім'я. Це більше. Це має такий сенс, що Христос звертає нашу увагу на природу Бога, яка Його особистість.
«Хай покладають на Тебе надію ті, які знають Твоє Ім’я, бо Ти, Господи, не покинув тих, котрі Тебе шукають.» Псалмів 9:11
"Одні хваляться колісницями, інші — кіньми, а ми будемо величатися Ім’ям Господа, нашого Бога." Псалмів 19:8
"Не вживатимеш Ім’я Господа, Бога твого, надаремно. Адже Господь не оправдає того, хто вживає Ім’я Його надаремно." Вихід 20:7
Інше значення слова «надаремно”, що є у оригіналі є «брехня». Тобто, якщо ти пов’язуєш Слово Бога з брехнею, то матимеш наслідки.
Не скажи про Нього неправди, не змальовуй Його таким, яким Він не є.
Коли ми говоримо про Бога: "Ти мене не чуєш.", " Тобі байдуже." Це - неправда на Бога. Це - брехня.
Богу не байдужа твоя думка про Нього. Він пильнує, яким ти вважаєш Його.
Мстиві боги це язичнеські боги. Це -не Бог із Біблії.
"Нехай святиться Ім'я Твоє".
Марно - це не лише метушня, це також брехня. І це те саме. Метушня поїдає наше життя, це біг по колу, який призводить до неправдивих слів.
"Пильнуй себе і навчання; тримайся цього, бо, роблячи так, і себе спасеш, і тих, хто тебе слухає." 1 Тимофія 4:16
Апостол вчить Тимофія: пильно придивляйся до того, чим наповнене серце. Неважливо, як ми поважаємо один одного але істину треба перевіряти словом, переосмислювати. Щоб не допустити в серце неправду про Бога та його природу.
«Бо Я знаю ті думки, які думаю про вас, говорить Господь, думки спокою, а не на зло, щоб дати вам будучність та надію.» Єремiя 29:11
Потрібно бути впевненими, що намір Бога про нас завжди на добро. Не нам судити намір Божий.
Коли ми з вами намагаємося зважити або проаналізувати Його намір про нас, ми не завжди вважаємо, що це на добро. Але ж ми не знаємо все наперед, ми не розуміємо, що нас очікує.
Але істина - в Ньому. Якщо Він говорить, що Його намір на добро, не поспішай судити Його намір на твоє життя.
Він - непросто твій тренер, Він - Батько.
"І перейшов Господь перед лицем його, та й викликнув: Господь, Господь, Бог милосердний, і милостивий, довготерпеливий, і многомилостивий та правдивий, що дотримує милість для тисяч, що вибачає провину й переступ та гріх, та певне не вважає чистим винуватого, бо карає провину батьків на дітях, і на дітях дітей, і на третіх, і на четвертих поколіннях. І Мойсей поквапно вклонився до землі, і впав, та й сказав: Якщо я знайшов милість в очах Твоїх, Владико, то нехай же Владика йде серед нас, бо народ цей твердошиїй. І Ти пробачиш нашу провину та наш гріх, і зробиш нас спадком Своїм. А Він відказав: Ось Я складаю заповіта перед усім народом твоїм. Я чинитиму чуда, які не були творені на всій землі і в жодного народу. І побачить увесь народ, серед якого ти знаходишся, чин Господній, що Я чиню його з тобою, який він страшний!" Вихід 34:6-10
"Господь не полишав свій народ не дивлячись ні на що. І це ще старий Заповіт.
Він не змінився, Він Той самий.
«А Ти, Господи Боже, щедрий і милосердний, довготерпеливий, багатомилостивий і праведний!" Псалмів 85:15
" Вони відмовилися послухатися і не згадали Твоїх чудес, які Ти вчинив посеред них, і твердою зробили свою шию, і дали початок, щоб повернутися до свого рабства в Єгипті. Ти — Бог, Який прощаєш гріхи, милосердний і милостивий, довготерпеливий і многомилостивий, і Ти їх не залишив." Неемії 9:17
Наш Бог - не людина, Він любить прощати." Милосердний, милостивий, довготерпеливий і многомилостивий, і Ти їх не залишив".
" Бо ви всі — сини світла й сини дня. Ми не належимо ні ночі, ні темряві. Тож не спімо, як інші, а пильнуймо та будьмо тверезі! Адже ті, які сплять, сплять уночі, а ті, які впиваються, вночі впиваються. Ми ж належимо дневі, тож будьмо тверезі, одягнувшись у панцир віри й любові та в шолом надії спасіння. Адже Бог призначив нас не на гнів, а на те, щоб ми одержали спасіння через Господа нашого Ісуса Христа," Солунян 5:5-9
Бог призначив нас не на гнів, не приписуйте Богу щось погане. Це точно не Його характер.
" Бо ви всі — сини світла й сини дня.... тож будьмо тверезі, одягнувшись у панцир віри й любові та в шолом надії спасіння.»
Вір у те, що Він тебе любить і дав тобі Свій шолом спасіння.
Є Той, Хто щось добре для нас замислив. Він призначив нас для спасіння.
Я не буду сумніватися у природі, у характері і намірі мого Бога.
Ти — Бог, Який прощаєш гріхи, милосердний і милостивий, довготерпеливий і многомилостивий.
0 Comments 2